وکیل مالکیت فکری

WHAT IVE FOUND ON FARSI INTERNET
2 min readJun 12, 2021

درباره‌ی کار وکیل مالکیت فکری برند چه می‌دانید؟ در دنیای امروز تجارت از بسیاری از مردم خواسته می‌شود تا اگربه دنبال گسترش کسب و کار خود و خلق محصولات جدید هستند دقت نمایند تا از حداکثر ظرفیت‌های موجود در وب برای کسب سود استفاده کنند. یکی از این دارایی‌های نامشهود که از ارزش‌آفرینی‌های جانبی در حوزه‌ی کسب و کار به شما می‌رود، شکل‌گیری و خلق برند است. برند به معنای کلی شهرت شما و چهره‌ای که از کسب و کار در اذهان عمومی وجود دارد است. اما کار وکیل مالکیت فکری برند چیست؟

وکیل مالکیت فکری برند کیست

مالکیت فکری یکیاز مفهوم‌های جدید در تجارت مدرناست. معنای آن این می‌باشد که هر کالای جدید خلق شده و یا هر دارایی باارزشی که به صورت خلاقانه توسط مؤلف به وجود می‌آید دارای ارزشی جز ارزش عینی مادی‌ای آن می‌باشد که قابل تبدیل به پول است. این دارایی را مالکیت فکری نامیده و منافع آن متعلق به خالق آن می‌باشد.

وکیل مالکیت فکری برند نیز شخصی است که از دارایی‌های فکری برند و یا ارزش معنوی خود برند در برابر سوءاستفاده‌کنندگان دفاع کرده و حقوق موکل خود را استیفا می‌نماید. در کشورما به دلیل جدی گرفته نشدن قوانین کپی رایت توسط عامه این وکیل نقش بسیار مهمی را برعهده دارد. اما آیا این وکیل تنها در ایران می‌تواند فعالیت کند؟

وکیل مالکیت فکری برند آنلاین
وکیل مالکیت فکری برند آنلاین

وکیل مالکیت فکری برند در کانادا

در سال‌های اخیر بسیاری از ایرانیان به کشور کانادا مهاجرت کرده و برخی برندها و کسب و کارهای خود در ایران را به این کشور منتقل نموده‌اند. باید گفت که قوانین کپی رایت وترید مارک در این کشور صنعتی پیشرفته با ایران متفاوت بوده و بهتر است حتما با یک وکیل مالیکیت فکری برند متخصص به صورت پیوسته مشاوره داشته باشید. در حال حاضر این امکان در شهرداد فراهم است تا به صورت آنلاینبا بهترین وکلای فعال در حوزه مالیکت فکری و معنی ارتباط برقرار و اخذ مشاوره حقوقی کنید.

--

--

WHAT IVE FOUND ON FARSI INTERNET

INTERNET EXPLORER OR HOW IS IT 2 BE A 21TH CENTURION MARCO POLO